Fölåt lilla mig..


 
Sluta slå på dig själv..........................................................
...........................................................................................................
.................................. sluta slå...................................
..........................................................................................
..............................................................................................
................................. snälla..
sluta slå på dig själv.
 
Jag är inne i en cirkel av sömnlöshet, suck. Trots att jag egentligen är helt slut i kroppen och
tankarna ligger i dimma, så kan jag inte komma till ro. Imorgon är en ny dag och då ska jag
återigen försöka vända blad. Ta mig framåt istället för bakåt vore skönt.
 
Kram alla fina!






NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR