Min och tvillingens dag

 
 
Idag är det våran födelsedag, tvillingbrors & min.
Mamma ringde på morgonen och grattade, var nära gråten bara utav rösten. Antar att jag är lite för trött
efter att inte kunnat sova. Mår illa... bläh, hoppas att det snart går över.
Sedan har jag stängt inne en massa känslor länge, då blir det att jag gråter över minsta lilla sak.
Räcker ifall en penna åker i golvet, som om den skulle få hela världen att rasa ihop!
Tack gulliga Mica för din grattishälsning!
Tror och hoppas att det blir en lugn dag, känner mig inte i topp för att sväva omkring precis. Solen tittar
fram efter regnet som kom igår, precis som de lovat. Skönt. På lördag blir kalaset..
Det blir ett litet inlägg idag, vem vet om jag tittar förbi här senare?
Känner mig så ledsen på anorexin som förstör för mg hela tiden. Trött på det, men jag försöker att hänga
kvar trots allt. Trots all ÅNGEST och ORO! Trots att det gör så enormt ont att andas om jag känner efter
för mycket.. så jag har blivit en liten mästare på att "stänga av".
 
Nu ska jag vila innan mamma kommer. Kramar!
Hon har lovat baka någonting som jag ska bjuda mina grannar på i eftermiddag. känner att jag saknar
grannens lilla valp. Tänk att en liten hund kan göra dagarna lättare ibland.
 






NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR