Dagar med färger i vattenpölar


En plötslig tanke irrar förbi och allting rasar. Hösten är här på riktigt och jag sitter och jag har lyckats bli smittad av mammas förkylning. Huvudet känns tjockt och kroppen halvdöd. Orden som jag tänkte skriva ha hamnat långt bak och är svåra att få fram. Det bildas bara en klump av alltihopa. Jag ser inte hur jag ska orka balansera mig själv längre. Trasas sönder inifrån och ut. Jag vill bara få vinna någon gång. Någo gång snart så tippdet över. Skriker tyst... hjälp mig över kanten. Hjälp mig över kanten.
Jag kan inte lita på mina egna känslor. Vet inte om det är rätt eller fel det jag ser, om mina tanka stämmer med de andas. Runt omkring.
 

Jag vill kunna anda ren luft utan ångest. Känna dagar utan saknad.
DET ÄR SÅ TOMT HÄR!
 



Denise

Dina kommentarer ger mig alltid ett leende på läpparna vännen, tack!
Tänker på dig mycket & hoppas du försöker ta hand om dig... Kramar.

2014-11-06, 16:32:24      http://flikkand.blogg.se
Selina

Fina bilder!

Svar: Tack rara dig <3
Lilla hjärtat

2014-11-18, 09:40:33      http://seliiinaa.devote.se/



NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR