Dröm i akvarell

 
 
 
Doppar en pensel i ett vattenglas
och låter färgerna flyta fram
flyta ihop likt ett
höstregn i oktober
och jag
 
drar små streck
som bildar
stigar där vi dansar fram
under blommiga
paraplyer
 
och fångar dropparna
ifrån min pensel
 
vi springer
efter en fjäril som sveper
hastigt förbi innan
färgerna
bildar nya mönster
 
vi springer under trädens
alla färgglada löv
och vi
låtsas att de
 
föreställer figurer
 får dom att
leva
 
i kulörer som passar in precis
i våra hjärtan
där vi snuddar vid
varandras händer
 
som bara
vänner gör
 
 en centimeter
emellan och bara är
lyckliga
i en
 
dröm i akvarell



Isabella

Vilken fin Bild! :) Måste även säga att jag älskar dig design och header! :)

Svar: Tack :) Så roligt att du tycker om den! *rodnar lite* Jag har fått hjälp av en tjej med alla koder och annat, sedan hade vi en lång tid många turer fram och tillbaka och jag är henne så tacksam att hon stod ut med alla mina tankar och idéer. Ändrade hit och dit med bilderna jag gav henne där jag hade en tydlig bild framför mig över hur jag ville ha allting. Så med mina krav hihi.. så fick jag hjälp :) Jag trivs som fisken i vattnet.
Kram
Lilla hjärtat

2015-10-23, 20:25:40      http://www.bellalicious.devote.se
Lowas Art

Älskar bilden, så fin!

Svar: Tack det gjorde mig glad :)Kram
Lilla hjärtat

2015-10-24, 21:50:03      http://lowawidenius.blogg.se



NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR