Don´t cry because it´s over smile because it happened

 
Fick mig en härlig dos av kärleksvitamin igår på kalaset. Pussar och kramar ifrån två småkillar som nu börjar bli stora. Födelsedagsbarnet var fortfarande febrigt och själv känner jag mig trött, hängig och förkyld idag. Solen är framme och jag borde verkligen försöka ta mig ut i kylan. Än har jag svårt att gå omkring i vårens jackor utan att frysa halvt ihjäl. Känner mig som en komisk filur bland alla som har på sig vad jag kan tycka, ingenting.
"Dig ska man aldrig fråga för du fryser alltid"
Får se hur det blir, men lite friskluft vore skönt. Om jag lyckas hålla mig vaken. Låg och vred och vände mig framåt småtimmarna i natt och det hann bli morgon än kväll då jag äntligen somnade.
 
Sitter och tänker på sommaren som snart är här. Samtidigt som jag längtar efter sol och värme, allra helst efter sådan värma som får alla andra att svimma och jag kan trivas. Skämt åsido, men jag älskar värmen!
En sak som jag funderat mycket över är hur öppen jag ska vara i min blogg. Jag kommer ofta på mig själv att sortera ut tankarna, känslorna, kaoset i små fack och lämnar dem aldrig helt öppna.
Jag vet fortfarande inte hur jag kommer att göra, hur det kommer att bli. En dag i taget om ens det. Jag vill göra rätt val och inte efter vad alla andra gör eller strävar efter. Någonting som jag har svårt för är bloggar som svämmar över med inlägg var och varannan halvtimme om saker som varken skiljer sig det allra minsta och ofta nästan mer eller mindre tigger om läsare. Ingenting för mig
Den här bloggen skapade jag för mig och mina tankar och känslor. Inte efter kom och se mig, men visst är det roligt med uppmuntrande kommentarer som gör att jag orkar kämpa det där extra
 
Tankarna bubblar inom mig..
 
Igår fick jag en härlig dos av mys. Hemma efter ett par timmar. Lagom för mig som länge gått omkring med ångest inför alla dessa födelsedagar som våren kommer med.
Attjo! Attjo! Förkylningstrött..
 
 



deniiise :)

Åh, vilken underbar kommentar. Fina fina du, den värmde verkligen i mitt hjärta, tack.
Du är, i alla fall av den uppfattningen jag fått genom dina fina ord, en otroligt gullig & bra person, glöm aldrig det.

Kramar

Svar: Tack söta dig :) Du gör alltid, alltid min dag till någonting tusen gånger bättre! Vet inte hur jag skulle klara mig om du plötsligt försvann! ((kramar om dig))
Lilla hjärtat

2014-03-23, 13:51:10      http://flikkand.blogg.se
Hemligalouise

alltså gud vilken vacker blogg du har och gud vad vackert du skriver och du är. Blir helt känslosam av att läsa och se allt. Du är så begåvad jag hoppas att du vet det och jag hoppas att du förstår hur otroligt stark du är. Jag avgudar dig verkligen. Glöm aldrig det!

Svar: Åh, så glad du gör mig! Behöver verkligen höra dina ord och tusen tack hjärtat <3Tänker ofta på dig ska du veta och det gör mig ledsen att du mår så dåligt och att du inte kan se det vi andra ser. Fortsätt kämpa och om du bara vill prata så finns jag här. Många KRAMAR till Dig! <3 <3 <3 <3
Lilla hjärtat

2014-03-24, 10:34:00      http://hemligalouise.se



NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR