Sjuka tankar kör över mig


Kändes riktigt tungt på morgonen när jag gav upp sömnen. Snart kommer jag att trilla ihop
i en liten hög på golvet, men då får jag lite vila ialla fall. Ska försöka att landa på någonting
mjukt. Jag och att ramla, hör inte ihop. Slår mig halvt fördärvad och har även svårt för
att komma upp igen. I slutet av månaden ska jag träffa min sjukgymnast och läkaren som
opererade in fem långa stift i min handled.
Svimmade och ramlade så den bröts i två olika vinkar där benen stack ut. Aj, aj!
Att skelettet är urkalkat och skört behövs väl inte talas om. Pinsamt ibland då äldre
pensionärer med rullatorer hjälper mig upp ifrån marken!
 
Intaget är inte alls bra och jag räknade ut mitt BMI någon gång emellan gårdagen och idag.
Vimseli-vims..
En sak som jag blir enormt imponerad är de som fotograferar och lägger ut vad de ätit på bloggen.
En dag skulle även jag vilja kunna göra det. Inte för sakens skull, utan själva tanken.
Jag vill ochså kunna äta. Eller jag vill Våga äta, bli fri ifrån min hemska ångest flera timmar
innan jag ens ätit någonting.
 
Hur ska jag nå dit och är det ens möjligt?
Det är en tung dag idag. Om jag blev överkörd av ett tåg skulle jag inte längre vara till besvär.
Nej, jag måste klara av detta!






NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR