Allting flyter ihop


Sju. åtta. nio. Jag vet inte hur många gånger jag fick tänka efter på morgonen, vilken dag
det var. Vilken dag det är. Den senaste veckan, eller lite mer, har tiden flätats samman och varit helt
omöjlig för mig att reda ut. Vilken dag är det? Kväll eller morgon?
Fredag? Onsdag? Söndag? Tisdag? Nej, Lördagskväll!? Fel, fel, fel!
Det ordnar sig ändå, till slut.
Visst är det säkert inte konstigt eftersom alla mina dagar är små kopior av varandra.
Lika tomma. Lika fyllda av ångest. Oro. Tankar och instängda känslor.
 
Plötsligt fick jag en enorm lust till att skissa på en massa ideér. Jag som bestämt mig för att krypa
ned under täcket.. ska bara. (det bor nog en liten Alfons Åberg därinne)
Imorgon får jag hjälp av tvillingen med inköp av hö till Tintin. Kanske träffar jag småkillarna
också. Mysigt!
 
Vågade mig på att smygtitta lite i spegeln. Såg ett par spinkiga ben.
Jag måste ha sett någon annan.
Nattradion på..................................................................................... natti natti.






NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR