Slå hjärtat.. slå


Jag hade fångats i ett mönster
fastnat i en söm
dragit för alla persienner
snubblat i en dröm
 
Jag hade målat allt med tårar
låst varenda dörr
tatuerat in allt det som sårar
alla minnen från förr
 
Jag hade släckt min sista gnista
blåst ut varenda ljus
mitt hjärta var nära att brista
mina ögon fulla med brus
 
Nu ska jag inte längre ramla ner
i egengrävda gropar
ska inte stänga ute världen mer
vara tyst när någon ropar
 
Så snälla oroa dig inte du
jag ska inte längre treva
bara lysa med solen nu
ja du vet
 
Jag ska lära mig att leva!



Denise

Hej vännen!
Jag får alla dina små rader.. Är bara så himla seg på att svara på bloggen numera.. Tiden räcker liksom inte alltid till riktigt lika mycket som man skulle vilja...

Blir så ledsen när jag hör att du har det tufft. Allt jag kan säga är att kämpa på, ge aldrig aldrig upp. Får du någon hjälp? Är så himla orolig för dig ska du veta...

Tror inte det blir så bra att frysa just den pizza-degen faktiskt... Du kan ju försöka. Men ät den två dagar i rad istället eller minska receptet så det blir till en portion istället. Den lilla mängden olja som det är i är inte farlig, den tillför endast god smak.

Kramar till dig.

2015-05-24, 18:46:44      http://flikkand.blogg.sed
Lina

💜

Svar: <3 Tack rara dig! <3
Lilla hjärtat

2015-05-29, 20:11:29     
Skogsraah ☾

Jättefint skrivet! Hittade just till din blogg och du verkar vara otroligt stark <3

Svar: Tack så glad jag blir. Önskar att jag vore tusen gånger starkare på olika sätt. Inte ta emot smällar, inte låta det påverka mig utan stå upp för mig själv.Hoppas du har haft en fin Midsommar <3
Kram :)
Lilla hjärtat

2015-06-20, 12:21:25      http://skogsraah.se



NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR