Våren säger ..hej

 
 
Så har jag äntligen tagit mig ut med kameran igen. Den har stirrat på mig länge nu och jag har så många gånger tänkt plocka upp den och ge den luft.. men det är så mycket som kommit emellan. Jag är fortfarande fast.
Idag har solen varit framme hela dagen, inte sovit bort all tid idag inte.
Två steg hann jag ta innan jag ramlade emot asfalten. Ytterdörren var inte ens stängd. Gjorde misstaget att berätta för mamma som så klart oroligt påpekade att
Du är ju alldeles för svag!
men nej, jag är tjock (orden behöll jag för mig själv)
Tycker inte om att göra henne mer orolig än vad hon redan är. Kommer aldrig att bli "stor" i hennes ögon.
 
Nu krampar magen alldeles för mycket, flera dygn med det är nog! Tänkte lägga upp fler foton mer någonting strular. Gjorde ett försök i alla fall att säga hej!
ifrån våren en stund idag.
 



Karin

Åh, vilken vacker bild!

Svar: Tack <3Kramar om dig!
Lilla hjärtat

2015-03-09, 08:40:48      http://forevermore.blogg.se
Caroline Bergström

Jag har varit så borta i alla läkarbesök och neo så jag har inte hunnit med att läsa eller skriva på ett tag.. Tack snälla!!
Vi har varit hemma på permis nu & ska vara tillbaka på sjukhuset idag klockan 11 för ny provtagning så får vi se om dom kan skriva ut oss eller om vi blir inlagda igen, så nervös!
Tack tack tack, tanken betyder mycket!
Hur är det med dig? KRAMAR

2015-03-09, 10:34:03      http://carrosungar.blogg.se/



NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR