Mys med killarna bus

 

Fasters två hjärtan är precis vad jag behöver just nu. Sitter och väntar på dom för alldeles strax kommer dom springandes. Storkillen först som vanligt med andan i halsen.. "Hej Madde!"
Och lillkillen strax efter.. åh vad jag längtar och åh vad jag behöver mysa med dom ikväll.
Idag mer än någonsin.
 

Fått lite ärenden gjorda idag och det har varit jobbigt. Tårarna har varit nära alldeles för många gånger, men jag tror att jag lyckades dölja dom. Trötthet och ännu mer utebliven sömn gör mig alldeles illamående och yr. Försökte få till lite vila på eftermiddagen, men det gick inte. Uppe i varv som en duracellkanin igen.
Räknar ned minuterna tills jag får ha en på vardera sida om mig i soffan. Tätt, tätt intill som om platserna inte skulle räcka till, men jag älskar det. Jag älskar dom!
 

Att titta på en film tillsammans och ha lillkillen som leker med mitt hår och jag i hans hihiii.. eller lite kill på ryggen. "snälla vill du killa mig på ryggen ..lite till"
Höra roliga kommentarer och ta del av stora killens dag i skolan. Tänk första klass redan, finaste bus.
 
Jag ska svara på kommentarer senare eller imorgon, ni kan även skriva till min mail om ni vill. Den finns synlig på bloggens sida. Nu måste jag snart lämna er för en stund, men ni klarar er säkert alldeles utmärkt utan mig och mina tankar och känslor.. Ha det mysigt och tänd några ljus för mysigt det kommer jag att få ha det i några timmar.
 
 
Kanske vill den här killen ha Tintin i sitt knä. De har kommit att bli riktigt fina vänner de två. Att se hans ögon stråla av lycka över kaninens skutt och kel är härligt att få ta del av. Jag vill vara tillsammans med dessa två så mycket jag kan och orkar. Sova får jag göra när de har växt upp och vi kan prata om andra saker  :)
 

Kramar till er fina. Era ord som ni lämnar efter er betyder så mycket för min kamp varje dag, varje natt, varje stund. Det har varit tufft idag, men nu kommer killarna bus!
 
 
 



Nathalie

De är så fina!! Verkar vara helt underbara ungar och de låter som att de verkligen trivs tillsammans med dig och du med dem <3
Värmer i hjärtat att läsa!
Kämpa på fina du!
Massa kramar<3

Svar: Tack <3 De är mina favoritkillar såklart :) Vi hade det så mysigt ikväll. Lillen kunde inte sitta närmare och det var mys på hög nivå och skratt till en film och lite annat :D ..jag kämpar på, men nu känns allting för svårt..
KRAMAR <3
Lilla hjärtat

2014-10-23, 17:40:48      http://envanligovanlignathalie.blogg.se
Pouline

sv: tusen tack!

2014-10-24, 10:28:56      http://poulines.se
Jonna

Hej!Förlåt om jag ställer en fråga som kanske låter hemsk men är du inte rädd för att dö, att din kropp inte orkar mer och att hjärtat stannar? Hur länge har du varit sjuk? Har du varit på olika behandlingshem och sjukhus där du blivit bättre? Tror du/hoppas du på att du kommer bli frisk eller har du gett upp? Kram

2014-10-24, 19:25:44     
Denise

Himla goa killar det där verkar vara. Så glad att de ger dig lite ljus i vardagen. Kan inte de vara en motivation till att lägga i en högre växel & slå sönder den äckliga rösten i ditt huvud. Kämpa för livet för deras skull, de som älskar dig.

Hihi, söta du, tack! Du är alltid så gullig mot mig, hur kan det komma sig?
Tänker på dig, kramar.

2014-10-26, 09:45:04      http://flikkand.blogg.se
Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Men vilka gulliga pojkar. Jag har glad att du har lite ljusglimtar i ditt liv som kanske kan ge dig lite glädje och energi. Du kämpar väl på?

Jag är också lite smårädd för kossor så att gå in i hagen hade jag nog vart lite rädd för, men att ha ett staket i mellan går bra. Vad tråkigt att du råkade radera de bilderna. Så typiskt när man lyckats fånga något extra fint. Vad har du för kamera när du fotar?

Stor kram

Svar: Jodå, jag kämpar på och med dessa småkillar gör stunden så mycket lättare för de ger mig kärlek i överflöd. Skönt och mysigt att få låna dom ibland hihi..
Så det är inte bara jag som är aningen försiktig kring kossor. Tycker de är fina, men kom inte för nära. Det känns så tråkigt att alla bilderna försvann. Det är en Canon EOS 600 D

KRAM <3
Lilla hjärtat

2014-10-28, 13:25:01      http://sessie.se



NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR