En ensam dröm kanske är en stark dröm eller ingenting alls


Så har dagen redan närmat sig alldeles för nära kvällen. Visst några timmar kvar, men det blir snart mörkt och tiden tycks ha försvunnit alldeles för fort. Vaknade när jag inte alls ville vakna. Vridit och vänt på både mig och känslorna. Skrivit ord som raderats för att minuterna senare bli till nya, raderats igen..
Vissa dagar blir tiden som en karusell, snurrar utan stopp. Nu har jag efter önskemål försökt få till några foton på en tavla som jag gjorde ganska nyligen.
Såhär kommer lite smygtittar.. lilla fröken nyfiken..
 

Åh, nu får jag väl all världens "tyck synd om mig som väntat så".. Nej jag skojar bara, helheten kommer tids nog.
Annars har jag inte hunnit med allt som jag tänkt så nu ska jag sätta fart och samtidigt sparka iväg anorexins dumma tankar om att jag är alldeles för tjock. Svårt? ..jaaaaaaaaa!
Vill inte känna såhär hela, hela tiden oavsett om magen är tom eller en liten ärta irrar vilse därinne. Jag blir inte av med känslan och jag klarar inte av att bli vän med spegelbilden.
Hur ska jag ta mig dit? Kommer jag alltid att få ha denna plågsamma kamp inom mig?
 

Snipp, snapp, slut så var det dags att göra allt för att skrynkla ihop mitt inre och gömma undan långt bort.
Hoppa runt och önska att lilla hjärnan kunde repareras och bli som någon annans, kanske just din?
Jag beundrar de som klarar och vågar äta. Verkligen äta! Utan ångest och utan att i flera timmar, bland dagar och veckor innan få ångest och oro OM och VAD jag ska försa peta i mig. Hur kommer jag dit?
Det är så svårt att kämpa ensam och jag vet att jag sagt det tuse gånger redan, men det är inte lätt att kämpa på egen hand.
..men det betyder inte att jag har gett upp!
 

Hoppas att dessa foton kan bidra till ett och annat leende om inte annat. Fortsättning kommer så håll ut :)



Mia

Inte bara leende utan ett riktigt gapskratt la 'lilla fröken nyfiken' upp!! Den som väntar på något gott!!
Du är så himla härlig o har en fantastisk humor!
Önskar så att Anoreximonstret kunde släppa sitt grepp om dig vännen.
Massors med styrkekramar till Dig från mig, Mia!

Svar: <3 Du som är gumman! <3Styrkekramar tillbaka till dig. Jag ger inte upp i första taget :)
Lilla hjärtat

2014-11-05, 15:25:28     
jenniferevelina

Men vännen äter du inte? Ditt hjärta och dina värden måste vara alldeles för dåliga :(

Svar: Känns inte som en bra tanke att skriva ut hur mina dagar ser ut..Tack för din omtanke <3
Kramar
Lilla hjärtat

2014-11-08, 02:33:23      http://nattstad.se/jenniferevelina



NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR