Älskade syster jag saknar dig.. saknar dig så!

 
 
 
Varje dag fattas du mig.
Varje dag finns du i mina tankar och min kärlek till dig har inga gränser. Åtta år har nu gått sedan cancern tog dig ifrån mig, ifrån oss alla. Åtta år som känns som en evighet, men samtidigt som om det vore igår..
eller alldeles nyss.
 
Ett ögonblick och hela världen blev aldrig densamma igen. Inte utan dig. Så mycket jag inte hann säga till dig och nu finns du inte längre här. DU FATTAS MIG! Det är tungt idag.. tårarna
får min kropp att spännas likt en pilbåge.
Försöker att hålla ihop, försöker att inte bryta ihop i gråt.. rädd att tårarna aldrig ska ta slut.
 
Cyklade ut och plockade nya liljekonvaljer och ställde vid din grav. Kan du känna doften spridas i vinden? Det var skönt att få vara hos dig ensam. Bara du och jag syster, bara du och jag en stund..
 
Jag trodde att jag skulle brytas sönder och hela min kropp skakade. Ena stunden så ville jag ha någon mer hos mig för att nästa stund vända mig om flera gånger och hoppas att få vara där..
bara med dig.
 
Det gjorde ont. Det gör ONT!
Varför tog cancern dig ifrån mig, varför?
 
Jag kommer alltid, alltid att älska dig och
du finns i mitt hjärta.
 



Caroline - Foto | Gran Canaria | Mamma

Nu har katten flyttat in till äldsta sonen på nätterna, vi har ju redan hundarna & lilleman i sovrummet haha!
Ja stackarn nyser hela tiden men han vägrar låta henne flytta, hon är en del av familjen nu så han tänker bestämt stå ut med allergin.. Jag hoppas att den inte blir värre när hon blir äldre för då blir det jobbigare för alla :/

Hur är det med dig då vännen? Kramar <3

Svar: Ja, det kan säkert bli lite för många tassar i sängen med katten där också :D har den inte fått något namn ännu? Klart att det är svårt att lämna ifrån sig någonting så gulligt och oskyldigt, hoppas att allergin blir bättre. Om jag kunde trolla med ett trollspö så den försvann *poff*
Det har varit enormt tungt en tid blandat med stunder tillsammans med brorspojkarna. Stora killen slutade i "nollan" igår! Hjälp vad tiden går fort. Jag skriver mer till dig privat...
Kramar <3
Lilla hjärtat

2014-05-28, 14:33:18      http://carrosungar.blogg.se
deniiise :)

Åh, fina du, satt & log som ett fån när jag läste din kommentar. Himla gullig är du & himla generad & glad blev jag, tack tack tack.

Hoppas du är okej, tänker på dig.
Kram

2014-05-29, 16:11:47      http://flikkand.blogg.se
Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Åh, tack för dina fina ord. Cancer är en så hemsk sjukdom, den borde inte få finnas och jag beklagar att du mist din syster i den.

Tänker på dig också, kramar.

Svar: ((kramar om dig länge vännen)) <3
Lilla hjärtat

2014-06-13, 10:44:34      http://sessie.se



NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR