Så blev det lite pyssel för en tid sedan


Bättre sent än aldrig brukar man väl säga.. Egentligen hade jag tänkt lägga ett helt annat inlägg idag, men just nu känner jag mig totalt utmattad efter att sovit oroligt, med mardrömmar och Flashbacks i drygt två timmar i natt. Trodde att jag skulle få sova i solen på min balkong, men så blev det inte.
Lagom snurrig? Ja, verkligen!
Gjorde ett födelsedagskort då en fin tjej fyllde år på datumet nedanför..
 

Plockade fram ett pappersark jag tyckte passade och brunt papper, kökskniv, sax, lim och penna.
Visste inte riktigt hur jag skulle få till en lite "sliten" yta på en väska eller liknande och kom då på kniv. Utmärkt att skrapa fram så det blev en ruffig yta, lagom sliten så detta blev insidan av födelsedagskortet. Nu blev det inte det allra bästa ljuset då fotona togs, men det får gå ändå. I väskan lades sedan pengar som samlades in till födelsedagsbarnet.
 

Sidenbandet har jag fått av en fin vän som köpte olika och gav till mig. Så när du läser detta, tusen tack igen även för de ytterligare banden jag fått. Så gulligt! Att "riva kanterna" har nästan blivit lite av en signatur ifrån mig.. vet inte varför, men jag tycker att det blir lite mer personligt och inte lika stelt. Sedan att jag har enorma krav på mig själv är en helt annan sak.
Så alla fel jag ser tänker jag inte skriva upp här, helt tokig är jag ändå inte även om hjärnan går på svält..(kunde inte låta bli att skoja lite om det, för det måste man kunna också..) Måste passa på att sända tusen kramar till den finaste vännen jag någonsin träffat och som känner mig mer än någon annan. någon som jag inte behöver förklara mina tankar eller liknande för, som förstår innan jag ens öppnat munnen <3
Du vet vem du är, så tack för att du finns i mitt liv hjärtat!
 
 

En del av teckningen som jag gav till födelsedagsbarnet kom med här också, även om den visades ganska nyligen i lite mer perspektiv och vinklar.
Annars har min dag varit ett fulltidsjobb med att tränga undan alla tankar och känslor på min så saknade granne. Åh, det gör för ont att se hennes lägenhet fortfarande! När ska jag tillåta mig.. när ska jag VÅGA släppa fram tårarna och skriken. Känslorna som slåss inom mig så fort jag stannar upp?
En ny natt närmar sig och jag vill inte ha den här..



JuliaJ

Det finns änglar på jorden, det har du bevisat. <3

Svar: Åh, gullefjun <3 Du är min ängel och mina andetag.. alltid.. alltid! *tack*
Kramar om dig :)
Lilla hjärtat

2014-07-22, 23:06:57      http://juliaj.se/
Nathalie

Åh!! Herregud vad du är DUKTIG!! Älskar såna där personliga saker, de har liksom en själ i sig! Är det du som målat teckningen? Oj oj oj säger jag bara!! Vilken talang!

Förstår att det känns tufft att ha mist din vän :( lider med dig <3
Kramar!!

Svar: *rodnar ju nu..* tack, ja det är jag som varit framme med pennan :) Gullig du är då, nu blev jag glad!
SAKNAR HENNE SÅ MYCKET.. Försöker vara igång hela tiden för att inte känna efter och jag är totalt utmattad nu!
Kram <3
Lilla hjärtat

2014-07-22, 23:39:04      http://envanligovanlignathalie.blogg.se



NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR