Om jag bara varit hel


Jag gömmer mig
bakom en vägg av känslor..
Känslor som börjat som
 
hål..
Hål som växt och bildat ett förflutet
och ett pussel i dagsljus
men en bit fattas
Någonting är så
 
trasigt..
Någonting gick sönder och blev
aldrig sig likt igen
och det följer med
Det känns överallt
 
överallt..
Bryter det som
kunde gått vägen
Om jag bara varit hel..
 
Om jag bara kunde få bli hel..
 
Allt jag ser säger ni är fel
medans jag SKRIKER
hur FEL..
 
JAG KÄNNER MIG!
 



Lina

Kramar om

Svar: tack <3 kram!
Lilla hjärtat

2014-07-10, 04:04:42     
Nathalie

Åh vännen, vad du ser skör ut! Det gör ont i mig. Önskar jag kunde hjälpa dig!! Fina fina du<3

Svar: tack för din fina omtanke <3 Stor utmaning att se mig själv, men fotot togs på ett födelsedagskalas i helgen och min syster sa att jag måste börja öva, lära mig att se mig själv med "deras ögon" .. Så svårt idag då allt jag känner är fett, fett, fett och inte det minsta fin. Kramar!
Lilla hjärtat

2014-07-10, 19:01:24      http://envanligovanlignathalie.blogg.se
deniiise :)

Havet är verkligen terapi på hög nivå. Det finns inget bättre en ett dopp i det blå & sand mellan tårna, love it. Sommaren är det bästa som finns, utan tvekan.

Jag är glad att du vågar lyssna på din omgivning. Man måste inte alltid hålla med men ibland måste man försöka lita på deras ord i vilket fall. Lita på mig när jag säger att du borde lyssna på dem & att du gjort helt rätt som börjar dricka ND. Din magra & sköra kropp kommer tacka dig enormt.

Det kommer bli bra vännen, håll ut & kämpa på, så kommer det blir bra. Tillsut.
Tänker på dig.

Kramar

2014-07-10, 19:10:04      http://flikkand.blogg.se
Hannah

Vad modig du är som vågar lägga upp en bild på dig! Du passar verkligen i rosa och dina ögon har så fin färg! Att våga se sig själv med andras ögon är toksvårt, det kämpar jag med varje dag jag med.
Kram

Svar: Ja, visst är det SVÅRT! Det gäller att utmana sig själv som min syster sa.. som många säger så jag har hittat lite mod till att börja. Någonstans måste vi börja både du och jag. om jag kan och vågar så tror jag du också gör det. Det har tagit åratal för mig att komma såhär långt och det är KÄMPIGT! Tack, gullig du är!
Ge inte upp jag tror på dig och du är säkert jättefin <3 Ta hand om dig.
Kram <3
Lilla hjärtat

2014-07-14, 16:30:10      http://www.hannahscountrylife.blogspot.se
Hannah

Tack för ditt fina svar och gulliga kommentar! Kul att du skrev på min blogg!

Jag hittade hit för längesen efter att Julia Jensen hade skrivit på en annan anonym blogg jag hade där jag skrev om de sexuella övergrepp jag varit med om. Så då började jag följa hennes gamla blogg och hittade så småningom din blogg. Tycker därför att det är så kul att du lägger ut bilder på dig själv äntligen - det är alltid fint att få ett ansikte på den som skriver :-)

Vad bra att du har haft kontaktperson och att du tyckt det varit bra! Jag har kontakt med två olika tjejer som jag träffar några gånger i månaden. Vi fikar, rider, pratar, tränar eller bara är. De har olika svårigheter och diagnoser och jag har lärt mig så mycket av att lära känna dem! Träffar du någon nu?
Kram

Svar: Ja, världen är ibland liten :) Så glad att du vill ägna lite tid till att lämna något spår efter dig, känns så mycket lättare för mig att orka kämpa när jag får lite reaktioner. Hur de än är, stora som små.. sedan är jag emot de som endast kommenterar med att "hej läs gärna min blogg...." Jag startade denna bloggen för att skriva av mig och att sedan träffa andra är ett stort plus i kanten då jag är så mycket ensam annars. Nej jag har ingen kontaktperson nu och om jag hade kunnat önska så vore det dig :)
Att vara kring djur, rida och hitta på annat är precis det som jag har haft bäst erfarenheter med ifrån en tidigare kontaktperson. Haft ett par till som varit supergulliga och en tjej saknar jag fortfarande, men bor inte alls i närheten.
Tyvärr finns det alldeles för få små änglar som ni!
Jag har inte velat lägga ut bilder på mig själv tidigare av flera olika själ.. dels på grund av mina egna upplevelser av både incest och många andra sexuella övergrepp. Men nu gör jag det som en utmaning för mig själv! ... undrar om jag inte kan ana vilken blogg det var <3
Vill du så får du mejla till mig, jag bits absolut inte!

Tack fina dig och ta hand om dig. Dina ord betyder mycket <3
Kram!
Lilla hjärtat

2014-07-15, 10:37:32      http://www.hannahscountrylife.blogspot.se
elin

hej,
jag tror att det är du som kommenterade min blogg för ett tagsedan väldigt regelbundet med fina kommentarer som gjorde mig glad, inte hundra säkert men nästan då ni har samma signatur "lilla hjärtat". Nu kikade jag in här av en slump och såg att du äntligen lagt upp en bild på dig då jag tidigare inte kunnat se någon. Väldigt fin är du men jag blev så överraskad, och väldigt ledsen inombords. Så himla mager, och du är x antal år äldre än mig förstår jag och det gör ännu ondare i mig, hela livet, jag tänker på dig. Hoppas att du tar emot hjälp och lyssnar på alla runt omkring dig, innan det är för sent. Massor av kramar <3 vill bara väl med min kommentar, sen hur mycket du lider och hur din kropp lider, hoppas att anorexinhelvetet kan dö ut, du förtjänar bättre, det bästa. kram!

Svar: Hej Elin! Jag har faktiskt försökt komma in på din blogg så många gånger och det strular alltid så jag får försöka om och om igen.. saknar din blogg och hann precis skriva din mejl (tänkt skriva till dig och kommer att göra det..) Om du bara kunde ana vad dina ord betyder mycket för mig! Du har hjälpt mig så mycket och varit en räddning varje dag och nu kommer jag inte åt att "hälsa på hos dig" ... uppriktigt ledsen över det för jag kände att du stärkte mig. Elin du är för go och jag tar inte alls illa vid mig <3
Tusen tack gumman, verkligen <3 <3
Kramar om dig!
Lilla hjärtat

2014-07-16, 20:34:10      http://sssmiley.se
elin

åh, tack snälla för din fina kommentar. jag grät innan och nu gråter jag ännu mer, kan inte förstå att jag gör en skillnad i någons liv, att jag är räddningen för dina dagar ibland. ofattbart men jag blir så glad.

varför kan inte du inte komma in på min blogg? Är det något fel på din dator eller mobil, eller tror du att det har att göra med min blogg? Inte hört att någon har liknande problem? :)
kram

Svar: Skrivit ett mejl till dig nu... tala om ifall det kom rätt <3 Vet inte varför, blivit problem nu den senaste tiden, men jag ger inte upp. Försöker och försöker.......... :) Hoppas att det löser sig väldigt snart. Kommer in på andra bloggar, men du har en av de mest speciella platserna för mig.
Kram <3 Jag svarar på din andra kommentar senare.. skrivit och förklarat lite varför jag är lite "tyst" just nu.. idag. Tänker på dig och kram igen <3
Lilla hjärtat

2014-07-16, 21:14:08      http://sssmiley.se



NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR