Don´t you dare give up


Springa bort. Jag vill springa bort härifrån och aldrig komma tillbaka. Hitta en ny lägenhet och aldrig mer se personer som krossar och förstör! Drömmer och längtar mig bort, långt.. långt bort, men jag sitter fast. Klarar inte ens av att gå en promenad i solen. Känner mig så INSTÄNGD!
Svullna vrister och fötter som jag ibland lyckas lura mig till att vara bättre. Tills jag känner smärtan. Tills jag ser feta klumpar där fotknölar tidigare stack ut. Inte var det såhär jag ville ha sommaren.
 
Två små ganska lätta tramp i golvet när skriken inte ville släppas fram. När grannars plågor skrapat nog på min själ fick mig att stampa i golvet. Mer än vad mitt skelett klarade av. Hade de inte betett sig som de gjort så hade detta aldrig hänt.. det är sanningen. Jag skulle inte trampat i golvet, två ynkliga steg. Jag hade aldrig suttit här med två vrister som jag helst av allt inte vill använda mer än nödvändigt.
Ändå försöker jag, kan inte sitta på en och samma kudde dagarna i ända. Ångesten är enorm just nu. Har varit hela dagen även om den växt sig allt starkare ju närmare kvällen kommit.
 
Nu vill jag slita mig själv i stycken!
Ringde tidigt på morgonen för att få recept utskrivna på näringsdrycker och en röst talade om att de skulle ringa upp mig kl.11. Jag väntade och väntade, min läkare ringde aldrig. Kände mig så ledsen och trött, besviken och betydelselös. Nu när jag kämpar med att dricka dessa ÄCKLIGA NÄRINGSDRYCKERså kan hon inte ens ringa upp. Får se om jag orkar göra ett nytt försök imorgon på redas telefontid. En tid som är till för att de sedan ska ringa upp, men inte det. Känner mig ledsen idag. känner mig jätte tjock och ful.
 
Tjockare och fulare än annars, hur nu det är möjligt?
Rastlös och inte fått någonting gjort alls, inte ens klarat av att sitta på balkongen trots att jag vet innerst inne att det brukar lugna mig. En stund i solen, men jag längtar efter havet!



Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Vilken söt bild. Man blir så glad av djur. Ibland önskar jag att jag hade modet att åka iväg på en volontärresa, jobba med djur och så. Men psykiskt så klarar jag ju knappt av att gå ut här. Så att resa iväg så vore för mig omöjligt.

Illa gjort av läkaren, du behöver ju dina nd så väl och då är väl det minsta de kan göra att ringa upp dig. Snälla jag hoppas du ringer igen. Man måste tyvärr tjata för att få någon hjälp.

Stor kämparkram♥

2014-07-11, 08:22:33      http://sessie.se
JuliaJ

Drick näringsdryckerna för din skull! Se till att ringa i morgon, gör det för dig själv och din egen skull!! Bry dig inte om andras missar, skulle du ge dig vika på grund av det är det bara ätstörningen som vinner, medan du förlorar. Visa att du är bättre än så, att du är en starkare kämpe än så.

Många kramar, världens bästa du <3

Svar: Gjorde ett nytt försök igår och även då blev det tyst så nu måste jag vänta tills på måndag.. inte alltid bra med helger, men jag har näringsdrycker kvar. Har bara inte råd att köpa fler utan recept :(
Kramas tillbaka du lilla guldklimp <3
Lilla hjärtat

2014-07-11, 22:27:44      http://juliaj.se/
Madde

Jag vet den där hemska känslan! Usch för den, det förtjänar du inte! Du måste ju också få må bra, vara lycklig. Glöm inte bort att stanna upp och försök se ljuset även när det känns mörkt. Jag försöker påminna mig själv om att varje dag är värdefull och det blir bättre! Och jag vet att näringsdryckerna är kämpiga men du är en kämpe och det finns inget du inte klarar! Jag tror på dig.
Puss och kram <3

Svar: Ja, den där känslan är ett slagsmål för livet! Usch och dessutom mår jag illa av dom.. Nu har jag ännu inte fått något recept utskrivet på fler och har inte råd att köpa nya annars. Dumt att det endast är telefontid på vardagar under en viss tid.. Samtidigt så får jag lite tid att fundera över vilken sort jag ska välja denna gången? Har du några tips så tar jag tacksamt emot! Tänker både olika sorter och smaker.. kaffe, choklad och banan åker bort, liksom starka äpple och apelsinsmaker (de brukar vara så otroligt starka) Fast kanske finns någon jag inte testat.. problemet är att jag provat så många och glömt bort, dels hamnade de flesta i blomlådor och liknande.. Tack så gullig du är :)
Puss & Kram <3 ..... kanske skulle du satsa på en mönstermålning på benen idag!
Lilla hjärtat

2014-07-12, 09:14:57      http://Http://lillmaddes.blogg.se



NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR