Det står en spegel framför mig

 
Med silver och vackra detaljer
hänger hon framför mig
ser lite gammal ut
även om hon är som ny
på utsidan
 
jag undrar hur hon
känner sig efter att blivit
stirrad på om och
om igen
inifrån och ut
 
kritiserad och hatad
 
jag försöker lyfta blicken
tittar i ögonvrån
och ser
en bild
med ett innehåll som
visar vem jag är
säger ni
 
jag tittar längre
noga
och försöker dra slutsatser
på vad det är jag ser
men hela tiden
visar spegeln..
 
ingenting.. jag är
ingenting
 
 
 



Aa

Du är värd så mycket mer! <3 Önskar du kunde se dig på det sättet jag ser dig, även om vi inte träffats så ser jag en trevlig, snäll och hjälpsam tjej som skriver fantastiskt fina texter!

Svar: Tack, blir alldeles rörd av kommentarer som dina... Kramar <3
Lilla hjärtat

2014-07-29, 18:16:36      http://nattenshemlighet.blogg.se
jonna

Hur villigt är du att ta emot hjälp? Tror att du skulle behöva komma till en slutenvårdsavdelning snart, är orolig för ditt hjärta. Svårt att bryta det där själv. Kram

Svar: Fint av dig att visa omtanke och bry dig. Jag har länge kämpat och skrikit efter terapi, men de anser att vikten är alldeles för låg och visst har jag ibland tänkt på inläggning, men det är hemma som jag helst önskar att det ska gå. Sedan hur hjälpen skulle kunna se ut vet jag inte och i dagsläget så är det ändå omöjligt eftersom ekonomin inte alls finns för min del.Så jag kämpar lite i motvind, men jag är en seg liten rackare tydligen :)
Det finns folk omkring mig som har lite koll, vid sidan av så du ska inte behöva vara så orolig.
ja, det är svårt.. det sitter så hårt fast.
Kramar <3
Lilla hjärtat

2014-07-29, 20:57:47     
Maja

Du är värd mer än vad alla säger till dig, du kan fixa det här gumman, det vet jag!
Kram! <3

Svar: ..åh, jag vet inte vad jag ska säga mer än tusen tack vännen! tack <3 Kramar om dig
Lilla hjärtat

2014-07-30, 09:08:22      http://nolicedere.blogg.se
Ida

Du är värd all kärlek lycka och frid i världen 💜 <3 Önskar du kunde få bra hjälp. Det är nästintill omöjligt att bli frisk på egen hand. Är så orolig för dig. Kramar

Svar: Gullig och omtänksam du är fina <3 Det känns bara som om jag kämpar i motvind hela tiden.. Jag önskar att även du kunde få den hjälp du behöver och jag ser och förstår att du mår dåligt. Tydligen måste man många gånger vara stark och frisk för att kunna orka skrika efter hjälpen och det borde inte gå efter hur det "ser ut på utsidan". Du är en så fin vän och du kämpar så mycket.. gör ont att de inte folk omkring dig inte förstår det.Tänker på dig <3
Kramar!
Lilla hjärtat

2014-07-30, 10:56:43      http://iminetta.blogg.se
JuliaJ

Du är allt. Du måste sluta nedvärdera dig själv, du är verkligen din egen största motståndare. Alla våra ord, alla vi som berättar för dig att du betyder världen, våra ord måste väl ändå betyda något? Du är bättre än vad du själv tror, vi är många som tycker så!!
kram vännen <3

Svar: Tack finaste vän <3 ..ja, det är nog allt för ofta så att jag är min egen största fiende. Självklart betyder både dina och alla andras ord så enormt mycket för mig och jag läser om och om igen. Det är väldigt kämpigt nu på många olika sätt, men jag är en seg liten rackare så än blir ni inte av med mig :) Och vi har mycket som väntar vännen <3
Tänker på dig!
Kramar
Lilla hjärtat

2014-07-30, 13:10:21      http://juliaj.se/
Miss Lyckad

Du är visst någonting! Jag önskar så att du kunde få se vad jag och uppenbarligen andra med mig kan se.

Jag undrar som Jonna ovan. Tror också du behöver den hjälpen just nu. Din situation gör mig orolig.

Ta hand om dig!

Kramar

Svar: Tack <3..som det ser ut nu så kämpar jag för att överhuvudtaget ta mig igenom dagarna och nätterna, all tid där emellan. Vill bara försvinna bort en tid, radera bort veckor tills jag kan ens kan ha möjlighet att få råd att handla hem någonting ätbart. Därför är det även en omöjlighet att i nuläget ens tänka på att lägga in mig, men tack för din omtanke <3
Kram!
Lilla hjärtat

2014-07-30, 17:25:47      http://avoidantpersonality.blogg.se
deniiise :)

Åh, men tack vännen. Och du, jag har helt missat bokstaven det har du rätt, men alla fattar nog vad jag menade ändå , hihi.

Har du inget stöd från försäkringskassan? Eller vad får du din inkomst ifrån? Detta låter bara helt absurt, det måste finnas något vis som du kan få hjälp på. Sök dig till alla ställen du vet & verkligen bedja efter hjälp, de måste förstå. Önskar så jag kunde hjälpa dig mer.

Kramar.

2014-07-30, 19:03:58      http://flikkand.blogg.se
Lina

Du är värd allt, precis allting! Du är precis lika viktig som någon annan, om inte viktigare! Snälla du.. Kan jag hjälpa dig på något sätt? Kramar 😘

Svar: Tack återigen <3 Önskar dig en fin resa imorgon och njut. Du behöver inte göra mer än att finnas till.
Kram!
Lilla hjärtat

2014-07-31, 16:18:09     
Ida

Hur mår du vännen? Orolig för dig 💜💜

Svar: Kram söta dig <3 Jag kan inte påstå att jag mår bra.. kämpar i total motvind och många gånger vet jag inte hur länge som orken finns. Att gråta eller sova är min vardag just nu, tänker på dig med!
Kram <3
Lilla hjärtat

2014-08-02, 09:02:20      http://iminetta.blogg.se
Miss Lyckad

Hur går det för dig fina du?

Kram

Svar: Vill bara sova för jag orkar inte gråta hela tiden.. saknar min fina granne och vän enormt mycket och att sedan känna en ständig oro och ångest över att inte få någon hjälp med ekonomin som är totalt noll mer än två veckor till... Försökt att hitta några ord till bloggen, men blir alltid att jag sitter som ett tomt pappersark utan att veta vart jag ska börja eller sluta. Så datorn har mest stått för sig själv under en lång tid, men jag kämpar så gott jag kan.
Kramar <3
Lilla hjärtat

2014-08-03, 16:51:01      http://avoidantpersonality.blogg.se
Ebba

Du.
Du är.
Du är värdefull.
Viktig.
Unik.
Talangfull.
Älskad.


Svar: Åh.. hur glad blir jag inte över dina fina ord till mig!Tusen tack gulliga dig :)
Kramar <3
Lilla hjärtat

2014-08-03, 21:20:21     
Mia

Tindran!
Det du har inuti är det jag går efter, utsidan är inte viktig!
Det som spelar roll är att du kämpar vidare för du kan <3 <3< 3
Kramar Mia

Svar: Fina vän.. tack! Jag kämpar så gott jag kan med det jag har, men det är tufft av flera orsaker.
Ta hand om dig du med <3
Kramar
Lilla hjärtat

2014-08-05, 10:09:09     



NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR