Aldrig utan dig


Jag har känt mig
lite.. lite lugnare för
 
ett ögonblick
 
fast väldigt.. väldigt
liten i en värld
 
fylld av för många
känslor..
 
och andetag
som fått mig att
växa och..
 
krympa på en
och
 
..samma stund
 
ett ögonblick
som fått mig att inse
värdet av att
 
..våga
vara precis den
 
..som jag är
 
tillsammans med dig
behöver jag aldrig
..aldrig vara
 
rädd
 
i en värld
av främmande..
 
känslor



ella

har du sett mina svar på dina kommentarer? annars ser du dem i inläggen du kommenterade. kram på dig <3

Svar: Hej :) Jag såg ett igår och precis när jag skulle svara så strulade det med internet.. och jag var och är enormt trött. Ser ju inte när du har svarat annars, så får leta mig fram. Ska läsa igen senare :)
Kram <3
Lilla hjärtat

2014-07-24, 02:00:43      http://nattstad.se/ellacornelia
fashion

Så söt ugla :D

Svar: Ja, visst är de söta. Små presenter ifrån en vän.. :)Vet inte varför jag blivit så förtjust i ugglor senaste tiden <3
Lilla hjärtat

2014-07-25, 19:26:59      http://nattstad.se/fashioninspiration



NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR