Sometimes you just need someone to tell you you´re not as terrible as you think you are


Dessa orden har troligtvis aldrig tidigare här i bloggen eller någon annanstans heller för den delen, bortsett alla skrik på hjälp länge utan att bli hörd.. men jag känner att det är nu som jag verkligen behöver allt tänkbart stöd.
Om det skulle kunna vara genom kommentarer, mail, brev eller sms. Vad som helst för jag känner att jag tappar fotfästet mer och mer. Medvetet har jag varit tyst i min blogg. Inte hittat någon låga.
Någonstans finns den säkert kvar, även om jag nu har enormt svårt att känna den.
Jag behöver stora förändringar, mycket stöd.. men jag vet inte vart jag ska ta vägen med mig själv för jag orkar verkligen inte alls längre.
Min själ är krossad. Förlåt för att jag inte har någonting roligt att säga, men jag känner mig förlorad för alltid.
 
 



Lina

Käääääääääärlek styrka,mod,hopp,gnista,jävlaranamma,kramar,sänder jag dej kvickt.Önskar det fanns mer att ge,göra...vill lyfta dej,hålla om å säga om å om igen att du är viktig å betydelsefull,värdefull och att du behövs.
Vill att du ska känna dej oensam ,...
Jag ser dej å bryr mej.
Kram

Svar: Massor av Kramar tillbaka och tusen tack! Jag suger åt mig alla ord för jag behöver dem så mycket. Vet inte alls vart jag ska ta vägen längre.. vet inte alls.Tack rara dig <3
Lilla hjärtat

2014-01-19, 21:05:38     
Anonym

Du ar fantastisk, stark och underbar och jag peppar dig och stottar dig garna om du behover! <3

Svar: Tack! Du kan inte ana hur mycket jag behöver höra detta <3 KRAMAR!
Lilla hjärtat

2014-01-19, 22:44:36      http://glasflisan.blogg.se



NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR