När nätterna håller mig vaken och dagarna känns mörka


Snart tappat räkningen på dygn av fruktansvärd kramp i magen! Finns ingenting att göra mer än att stå ut. Ingen ide att söka sig till akuten, för de gör ingenting ändå. Läkarna ingenting heller.. försökt redan. Omöjligt att ens dricka när den krampar så och ingen som inte varit med om det kan förstå hur ont det gör. Att inte kunna stå rakt, att inte kunna lägga sig ned och att inte kunna sitta ned utan böjas i FRUKTANSVÄRDA SVÄRD i magen!
Orkar inte längre..
 

Solen tittade fram lite kort på  morgonen, men har gått och gömt sig igen. Längtar så mycket efter sommaren.
Jag har inte så mycket att skriva om egentligen utan ville bara lämna ett litet spår om att jag lever, eller i alla fall andas. Dagarna går åt till att tränga undan alla känslor för att ha krafter kvar till tiden.. fram tills dessa sömnlösa nätter. Då bryts jag itu. Då faller jag isär totalt. Känner sådan hopplöshet att gråten inte går att hindra. Hopplöshet över att det ska vara så väldigt svårt. Så väldigt svårt och jag vill så mycket mer än det här. Så mycket, mycket mer än det här.



FELICIA

allt bra med dig idag?
KRAM

Svar: tack.. en det kunde vara så mycket bättre. inte så mycket att säga för att inte deppa ihop hela meningar.kram tillbaka <3
Lilla hjärtat

2014-01-06, 15:29:13      http://whofelicia.blogg.se



NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR