Hjärtat vart har du tagit vägen?

 
Det spelar ingen roll hur många bokstäver som bildar ord som bildar meningar och som bildar tomheten där emellan. Det spelar ingen roll hur många tårar som trillar nedför mina kinder, likväl är de nya snart framme igen. Jag kämpar, kämpar hela tiden, men bryts itu av smärtan inifrån. Försöker att hitta tillbaka.. men det är så svårt nu. Svårare än på länge, eller om det är jag som blivit mer medveten om det nu.
Jag vet ingenting.



En flicka som är stark

Kram! Jag hejar på dig!

Svar: Tack så gulligt av dig!Kram <3
Lilla hjärtat

2014-01-30, 15:13:00      http://enflickasomarstark.blo.gg
Lina

Kärlek,massor,
Å kramar,määääängder.

Tänker på dej❤❤❤

Svar: Tusen tack <3 <3 <3 <3 <3 <3
Lilla hjärtat

2014-02-02, 19:45:51     



NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR