Du får slå mig bara du rör vid mig


 
Jag undrar ibland om du vet hur det känns
att inte kunna titta bakåt utan att
bröstkorgen snörs ihop
till ett trassligt fågelbo
med en liten
darrande
fågel i
 
Jag undrar ibland om du vet hur det känns
att inte kunna titta framåt utan att
ögonen tåras av blotta
tanken på att ta
ett enda steg
själv
 
Jag undrar ibland om du hatar mig
eller bara är likgiltig
om det vi hade
var på riktigt
eller bara en
fantasi
 
Att kämpa emot sig själv
för att orka öppna
ögonen igen efter
varje blinkning
 
och att andas
med ett hjärta
som inte längre
orkar slå
 
utan dig



Karin

Du är såå duktig på att skriva! Kram

Svar: tack så glad jag blir att du tycker det *rodnar lite* :)Kram <3
Lilla hjärtat

2014-08-22, 14:50:58     



NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR