There are two ways of spreading light, to be the candle or the mirror that reflects it


Lördag och höstkylan tränger under huden. En dag då jag mest av allt tillbringar tiden med att fantisera om en sandstrand, palmer och kristallklart vatten så långt ögat kan nå. Nu är det inte så, istället har jag lekt lite mer i datorn och några små ord till er som finns där bakom periferin (lite fler kommentarer vore roligt och kanske ni har några små önskemål, några funderingar, frågor eller vad som helst som jag kan ägna lite tid åt)
 
Det är aningen för svårt att hantera gråten.
Ska jag gå ut och springa bort "tjockkänslorna" eller slåss med dem på egen hand, men ensam är inte stark och det har jag säkert tröttat var och varannan med redan. Hur ska jag kunna ta mig vidare?
Kan jag ta mig vidare? Livet blev så fel, så fel och jag vill så mycket mer än det här.
 Ville bara sprida lite KÄRLEK till er!



Johanna

Åh, vill tacka så jätte mycket för dina fina kommentarer som du jämt lämnar. Så gulligt. Och fasen så söt blogg du har! Verkligen. Jätte kram till dig tjejen! <3

Svar: Åh tack, rara dig! Du är en toppentjej <3
Lilla hjärtat

2013-09-14, 14:35:51      http://johannabrunnberg.spotlife.se
Johanna

Du kommer ta dig vidare, du kommer ta dig upp ur skiten. Det är jobbigt, men jag vet att du klarar det.
Massa styrkekramar finis <3

Svar: Tack <3 Jag försöker att ta mig över ytan just nu, gullig och omtänksam du är! kram :)
Lilla hjärtat

2013-09-14, 19:40:32      http://overklighet.blogspot.com



NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR