Ta inte den kortaste vägen utan ta den vackraste

 
Spring inte fram i livet utan att andas. Utan att reflektera över även de små sakerna, de som du annars kanske missar. De som glimmar i höstsolen dagar som dessa. Stanna upp och låt dig få tid att andas ut sakta.
Åh, jag känner mig tusen gånger lättare efter att tagit ett stort val ikväll. Att välja bort en person som under många, många år har tryckt ned mig alldeles för många gånger. Som har sårat och krossat medans andra sett på utan att kunnat agera.
Jag gjorde valet och jag känner mig stolt och glad. Liten klapp på axeln *fniss*
Det ska tydligen bli regn imorgon, men det gör inte så mycket. Kroppen är i stort behov av vila ändå.
 
ÄKTA VÄNNER ÄR DET SOM FÖRGYLLER MIN LILLA VÄRLD!



JOSEFINE ANDERSSON

sv: Så jäkla sant där! Du hittar nog någon en vacker dag ska du se, när man minst anar det :]

Men åh shit, tack så himla himlans mycket sötnos! Och du vet: man blir alltid lika glad av söta kommentarer! Även om det är från samma person, och samma ord hundra gånger om :]
Puss på dig!

Svar: Åh tack gullungen <3 Jag blir nästan rörd till tårar och du är bara så otroligt gullig på alla sätt och vis :) Och visst är det så att en del ord kan man inte få höra för många gånger :)
Puss tillbaka!
Lilla hjärtat

2013-09-11, 13:20:01      http://josefineandersson.se



NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR