Om ni kunde känna min smärta rakt igenom orden

 
-"Kämpa!"
-"Försök!"
 
..allt jag gör är att just kämpa, att just försöka, men det räcker aldrig till.
Jag räcker aldrig till och ibland skulle jag bara vilja lägga mig ned och blunda och fortsätta ligga så. Det går inte En dag utan att en enorm saknad tränger sig fast likt en blodigel. Smärtsamt sugandes på allt mitt liv, eller det som borde funnits här. Kanske var det inte meningen. Kanske blev det ett fel någonstans, men just nu känner jag mig så fruktansvärt................................................................................... ensam och förtvivlad.
Vet inte vem jag ska prata med utan att krossa dess hjärta av oro.
Jag avskyr det här!
 
Var vid systers grav igår. Om du visste så mycket jag saknar dig! Så mycket jag älskar dig!
Förlåt för att jag blev så misslyckad.
 



Josefine Anerland

Jag förstår att det är jobbigt. Närstående som försvinner är alltid tufft, och folk försöker bara peppa dig. Vilket jag tycker dem ska fortsätta med. Stay strong. <3

Svar: Tack <3 Ofta känns det som om jag aldrig räcker till ändå, som om min kamp aldrig blir bra nog för andra.. Jag försöker ändå, men det är svårt. Kram!
Lilla hjärtat

2013-11-04, 07:00:37      http://josefineanerland.blogg.se/



NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR