Saknar ditt leende när du var hos mig

 
Hon skriker sönder sina lungor för din skull varje natt
och hon önskar sig dig tillbaka varje år
fastän hon vet att hon aldrig kan få dig tillbaka igen
 
för du dansar med änglarna nu
du dansar med änglarna nu
och har glömt bort att hon behöver dig
 
hon vaknar varje morgon och slår ditt nummer
och kommer sedan på att det finns någon annan
som lever i dina rum nu för tiden
 
allt hon önskar sig är du
men du dansar med änglarna nu
du dansar med änglarna nu
 
och du vet att hon är rädd för ensamheten
 
hon tror inte att hon vågar komma tillbaka
och hon är mest rädd för att
du inte längre finns där när hon faller
 
och kanske har du glömt bort
 
att hon gråter sig till sömns och aldrig
slutade med det när du försvann
 
du har kanske glömt bort att hon
aldrig älskade någon
på det vackra sätt som för dig
 
för du dansar med änglarna nu
du dansar med änglarna nu
och hon saknar
 
ditt leende



S

du skriver så bra.

skulle du vilja visa en bild på dig? vad ja förstår så e du så liten o tunn så att ja typ inte kan förstå att de finns så små folk. :( ?

Svar: tack (för att du tycker om dikten alltså, hihi..)Jag har inte velat lägga upp en bild direkt på mig, ansiktet och så..men det kanske jag kan göra framöver om jag klarar av att se mig själv också. har funderat på det, för att själv kunna se sedan efteråt.. längre fram liksom. Du får titta tillbaka så kanske du ser mig :)Kram!
orsaken till att jag inte lagt upp tydliga foton på mig beror på min bakgrund med sexuella övergrepp som inte ligger alls långt bak i tiden.. lite som skydd för mig själv.
Lilla hjärtat

2013-05-22, 22:42:26      http://sceletorya.blogg.se
S

Okey, jo det har ja förstått att du vart med om, usch o fy.
o ja förstår att det har mkt med det att göra att du inte kan lägga in bilder. Vart bara lite nyfiken, som man e.
puss o kram fina!

Svar: Det är helt okej :)men som sagt så har jag redan börjat tänka lite i de banorna..
Kramas gulle dig <3
Lilla hjärtat

2013-05-22, 23:13:56      http://sceletorya.blogg.se



NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR