Puss till er sötisar

 
Efter de senaste dagarna så ska jag idag ta stunden som den kommer. Jag kommer att berätta lite mer om det vid senare tillfälle. Fick några samtal och hade lite svårt att prata då mamma just dykt upp.. kan tyvärr inte prata med henne för hon blir alltid så ledsen och orolig. Tydligen måste jag slå mig gul och blå, bryta både hjärtat och själen och skrika mig hes innan någonting händer alls. Så ska det verkligen inte vara.
Eller är jag inte värd mer?
Orkar inte lägga energi på det nu. Väntar på ett brev på posten och tar striden vidare då.
Kampen för anorexin och allt som ligger där bakom, för jag klarar inte att jobba mig förbi det själv. Och hur finner man sig själv? Solen skiner ute. Härligt!
Tack för alla små Piggelinisar som verkligen förgyller mina stunder då jag behöver dem som allra bäst.
Många pussar och kramar till er.
..och gumman jag saknar dig så mycket.



Carro - trebarns mamman på Gran Canaria!

Jag hoppas du får den hjälp du behöver, du ska inte behöva strida för att få hjälp!
Önskar jag kunde göra något (trots att jag inte känner dig)..
Jag önskar dig en bra dag med glädje i massor!! Kram

Svar: tack <3Jag skriver mer till dig när jag orkar, är inne i en enormt jobbig period av flera olika orsaker, men jag försöker kämpa på så gott jag kan. Har stridit för hjälp i flera år nu och krafterna till det minskar såklart. klarar inte av att bära alla känslorna för mig själv. i tysthet.
Önskar dig och din underbara lilla familj en skön helg!
Kramar <3
Lilla hjärtat

2013-05-16, 13:03:31      http://carrosungar.blogg.se
S

pyssisar till söta !
:)

Svar: pussisar tillbaka igen <3 :)
Lilla hjärtat

2013-05-20, 22:19:17      http://sceletorya.blogg.se
clara ask

såå sjukt cool design! vem har gjort den? :D

Svar: Ja, jag stortrivs i den och tjejen som har fyllt alla mina allra minsta önskningar med enormt tålamod heter Sanna <3 Många nätter som hon tagit emot mina detaljer, så guld värd :)
Lilla hjärtat

2013-05-23, 02:29:47      http://claraask.blogg.se/



NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR