Börjar jag gråta nu så skulle jag drunkna framför era ögon

 
Det går inte längre. Det är inte jag som styr.
Jag var så säker på att jag skulle kunna ta mig framåt, tyckte att jag kunde se horisonten där borta. Visserligen väldigt långt bort, men ändå.. ändå där. Väntandes på mig. Det är därför som det har varit så tyst här på bloggen. Jag känner mig totalt vilsen. Mitt hjärta har svävat bort långt bortom molnen och det är regnigt ute nu. Sådant där äckligt regn som kommer ifrån alla håll och kanter. Önskar att det kunde ösa ned för att sedan vara över. Så jag kan få en chans att hitta hem till mig själv igen om det är möjligt. Jag vet inte vad eller vem jag ska leta efter.
Hur hittar man till ett ställe utan ett namn på kartan? Är det någon som vet, för jag är i stort behov av hjälp!
Jag fixar det inte och helst av allt skulle jag vilja springa ut rakt framför en bil. Utan bromsar.
Även om jag någonstans ingenting hellre vill än att få leva, men jag är.............. krossbar.






NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR