Sitter du och bär på en hemlighet alla borde veta

 
Livets allra största gåta om att kunna finna styrkan att stå emot när andetagen är tunga.
Jag har långt ifrån kommit till ro med mig själv. Livet vad är det. För mig?
Efter att jag under en lång tid tillbringat tiden i ett sömnlöst tilstånd. Zombie..
Äntligen fick jag lite vila när mamma satt hos mig. Nu var det inte tillräckligt med sömn, men
ändå en liten bit på väg.
Jag vet att det finns flera som ägnar stora delen av sitt vakna tillstånd med att räkna ned tiden
tills de inte längre behöver leva. Så ska det inte vara, får inte vara så.
 
All you need i Love. Love is all you Need.
 
Det går att sluta med självskadebeteende, jag vet det. Jag har varit där. Det sägs att det går att bli frisk
ifrån Anorexia, men gäller det även då det följt mig mest hela livet. Inte ens läkarna tror det längre.
Eller tror de bara inte på mig?
 
Jag är rädd för ensamheten. Livet som kanske aldrig blir.
All you nedd is Love. Love is all you Need.
 






NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR