Det är här jag kan känna mig fri så ge mig vingar att flyga fritt

 
Det finns inte ord som skulle kunna nå ens fram till gränsen av vad jag längtar efter havet!
Så jag försöker att hålla gnistan uppe, le emot solen för om jag så ska krypa fram.. så ska jag dit.
Det är där jag kan andas på riktigt och känna mig fri. Det är där som jag mår som allra bäst.
Drömmen är en solresa långt bort.. så nu får jag leta efter livets lotteri för att ha råd att åka iväg.
Längtar så jag får gråten i halsen.
Annars kämpar jag på med allting, ingenting som jag orkar skriva om just nu. Tittar upp emot solen istället. Försöker intala mig själv att "jag är inte tjock - jag kan flyga".. just nu går det inte så bra, men jag ger inte upp!



juliajensen.se

Kom till mig så kan vi gå till havet varje dag, för du har rätt, det höjer verkligen ens humör.
kram min vän <3

Svar: Låter alldeles underbart <3 Jag hade längtat efter att ligga ute i solen idag och visst är den framme, men så kallt.. tappade lite gnista där så du lyste upp igen :)Kram!
Lilla hjärtat

2013-06-04, 12:38:18      http://juliajensen.se/
Natacha

Hoppas din vecka blir bra vännen!

Svar: Åh tack rara dig <3
Lilla hjärtat

2013-06-04, 15:47:40      http://atstorning.devote.se
Caroline

Du kan, du måste bara våga kasta dig ut. Jag vill bara rädda dig och ta hand om dig. Du behöver kärlek <3 kram

Svar: Tack <3 Jag satt just precis och läste "hemma hos dig" och så ser jag att du samtidigt varit hos mig :) Du är så gullig! Tack rara om du visste vad det betyder! Kramar <3
Lilla hjärtat

2013-06-04, 20:35:03      http://carolineelizabeth.blogg.se



NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR