Om jag vore en skugga av det som skulle varit jag hade du saknat mig mer då?

 
Kommer det alltid att vara så här nu, lika tyst och tomt?
Solen har växlat till regn och tillbaka till sol och regn. En dag som ett perfekt tillfälle att få kura riktigt länge under sköna filtar, men det är inte detsamma längre. Någonting fattas och finns det någonsin ett svar som jag kommer
att få veta?
Jag vet ingenting och det gör ont. Kanske lika bra att försvinna?
imorgon blir det troligtvis ritstund med en fin liten kille. Han har tydligen pysslat lite idag och ville att jag skulle rita någonting åt honom.
"Jag vet inte vad han har för idéer för det är visst en hemlighet" är det enda som jag fick veta i telefonen. Så kanske kan morgondagen le emot mig ändå, trots allt. Det ska bli roligt!
 






NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR