You never know how strong you are until being strong is the only choice you have

 
Igår var jag nedklubbad av värsta huvudvärken. Så tillbringade mesta tiden åt att blunda och stänga ute dagsljuset. Inte roligt alls.. på kvällen kom de tillbaka igen. Tårarna. Jag trodde aldrig att de skulle ta slut där jag grät och grät. Känns tungt nu. Allting känns tungt.
För en stund var det lite lättare på morgonen, men det är som bortblåst och jag vill skrika att
JAG ORKAR INTE LÄNGRE!
Det känns inte rättvist, eller så är det vad jag är värd. Usch, för denna dagen.



juliajensen.se

Usch ja, vi stryker gårdagen. Fy i helvete vad fel vissa dagar kan bli, men tänkt, idag är en ny dag. Förhoppningsvis en bättre dag! För ja, du är värd att må bra oavsett vad dina snevridna tankar försöker intala dig.
MÅNGA KRAMAR!!!

Svar: Ja verkligen, det tycker jag med att vi gör! Idag har jag sovit tills nu bortsett några korta ögonblick bara. Klarar inte av att göra så mycket för värken i höften och ryggen är vidrig.Hoppas att det snart blir lite bättre. Skriver mer till dig snart gumman <3
Kram <3 <3 <3 <3
Lilla hjärtat

2013-04-11, 12:19:14      http://juliajensen.se/
JOSEFINE ANDERSSON

ÅH vilka sötisar! Är det äggvärmare haha :D??

sv: Men jaaaa, självfallet! Vem klarar sig utan hund igentligen :D Underbara varelser!
Haha skoja inte.. PISSLITET! Men jag vet inte.. min kompis skulle flytta till Linköping, så jag hänkade på.. fick ingen lägenhet och hamnade här, haha!
PUSS

Svar: Ja, visst är de söta och jag äter inte ens ägg, hihhii.. =DJag har bott i Linköping och vid något tillfälle åkte jag igenom Åtvid, tog kanske "poff" en sekund (nej, jag skojar bara..hahaha..) Bor kompisen kvar i Linköping, fast nu är du väl fast där en tid genom LOVE!
Kram sötis
Lilla hjärtat

2013-04-11, 14:45:05      http://josefineandersson.se
Caroline

Kram <3

Svar: :)kram!
Lilla hjärtat

2013-04-12, 09:07:52      http://carolineelizabeth.blogg.se



NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR