Längtan i taket

 
Undrade en gång
för ganska länge sedan om du hade sett stjärnorna
på ett sådant sätt att du tappat andan
fullständigt och
inte riktigt varit medveten
om var du befann dig för stunden
 
du svarade att
 
nej det har jag inte
för stjärnor är inte särskilt vackra
de är bara fyllda med gas
varför skulle jag bli förtrollad av stjärnor
när det vackraste jag vet
finns här på jorden?
 
men det är sant, ibland plockar jag lite stjärnstoft och skriver
längtan i taket, det är sant
 
det är först då stjärnor kan få lite av din glans
men dom har det bara
på lån



JOSEFINE ANDERSSON

Hahahah vad söt du är!! Men skoja inte, choklad är livet :D Typ!

Svar: =)kram

Lilla hjärtat

2013-04-30, 08:00:03      http://josefineandersson.se



NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR