Dont´t you worry child

 
Ingenting fungerar längre och jag faller bara isär. Totalt tappat fotfästet. Stackars mamma fick höra min förtvivlan igår.. vilket gjorde henne ledsen och orolig. Dumt nog precis när hon skulle cykla hem till sig, så jag ringde henne ganska snart. Bara för att säga hej.
Idag hade vi inte tänkt att ses då jag hade annat och även hon senare på kvällen, men så när vi precis lagt på luren ringde jag upp henne. Frågade om hon kunde komma till mig en stund i alla fall. Om hon ville.
Så jag har haft lite mamma-mys på eftermiddagen. Vilket fick mig att somna till i fåtöljen och känna lite trygghet. Dessutom så var jag lagom drogad utav värktabletter.
Nu skulle jag önska att jag låg under ett täcke och sov, men så är inte fallet. Det är nu som alla jobbiga tankar växer sig större och större. Det är nu som jag bryter ihop och gråter över allting och ingenting.
 
Jag är så ledsen på detta livet, men jag klarar inte av att ta mig ur det. När jag läser olika bloggar eller tidningar, vad som helst och det står att den och den BMI vikten är LIVSFARLIG, undrar jag verkligen vad läkare stämplar mig som. Onödigt avfall? Jag vet att de sagt att mitt BMI är bra mycket lägre än så, men här sitter jag och känner mig så vidrigt äcklig och jag hatar att känna så här!
Många säger att det kommer att kännas bättre om jag går upp betydligt mer i vikt. Istället för att jag barnstorlekar, men jag har vägt mer under olika perioder då jag legat inne på anorexikliniker. Vilket resulterat till katastrofer på olika sätt. Så det är inte så underligt att jag är rädd för att det aldrig kommer att bli annorlunda.
 
Jag är så rädd för att aldrig kunna må bra. Vart ska jag ta vägen?
Jag är så fruktansvärt förlorad i mig själv....... ta mig härifrån långt bort till dig!



Sussie

Skulle så gärna vilja hjälpa dig men hur? Finns det ingen doktor jag kan ringa och skälla på! Dom måste hjälpa dig till ett mer drägligare liv.. Styrke kramar

Svar: Tror inte att det hjälper för det har varit personer som ringt tidigare.. tack <3Kramar!
Lilla hjärtat

2013-04-24, 14:09:42     



NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR