Dina ögon skriker Saga

 
-Vad gör du Saga?
-Jag flyger.
-Du står ju bara här, kom nu vi går in, det är kallt här.
 
det var någonting i dina ögon igår natt
som fick mig att öppna mina egna
öppna mina sår och låta det skrika
låta dina ögon skrika när de såg
mig dö
 
igen
 
-Vad gör du Saga?
-Jag letar..
-Här finns ingenting att hitta, kom in till mig, snälla.
 
när du grep tag om mina beniga armar så ville
jag viska att egentligen hatar jag inte allt
det är bara som jag säger, men
din mun hindrade mig för
du grät och mumlade ohörbara saker
hela tiden
 
igen
 
-Vad gör du Saga?
-Jag skriker..
-Man kan inte skrika utan ljud, snälla kom hem nu, okej?
 
när mina läppar sprack för tvåtusenfemtonde gången
så tog du tag i mina revben och
snälla snälla snälla bad mig stanna
när min läpp sprack för tvåtusensextonde gången
så förstod du att allting
var fel
 
igen
 
-Vad gör du Saga?
-Jag väntar..
-På vad?
-På mig själv..



Anonym

sv: tack snälla du!
ja, för att vara ärlig var den förstor för att ha den nere, såg bara roligt ut...men den blev helt okej såhär :)

Svar: Förstår det, men fint blev det :)
Lilla hjärtat

2013-04-18, 21:54:57      http://sssmiley.se



NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR