Små liv..



Tiden går vidare.
Nu har jag fått hem min lilla hermelin kanin. En liten svart tuss som är sötare än allt!
Endast 8 veckor och inte så stor här i världen. Med små skutt håller hon på att bo in sig i sitt
nya hem, i lördags hämtade vi henne. Lilla Tintin.
När det har gått en tid så kommer jag säkert att lägga upp något foto på henne.
 
Annars kämpar jag vidare, tar en liten stund, ett kort ögonblick i taget.
De där tårarna trängs hela tiden under mina ögonlock. hopplösheten.
 
 
..men jag vill tro att det blir lite bättre ialla fall.
 
Systers årsdag närmar sig nu. Saknaden och minnena finns här, inom mig och runt omkring.
Vissa stunder vill jag endast ligga ihopkrupen och gråta tills inga tårar finns kvar.
(det borde varit jag..)
 
Vikten kryper nedåt, jag kan ibland känna det, men styrkan att ta mig upp
känns så långt bort.
 






NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR