Springer åt fel håll

 
Idag känner jag mig helt tom på krafter. Natten var fylld utav ångest och instängd gråt. Jag är så trött på
ångesten nu. Trött på tårarna och den ständiga kampen för att orka en liten stund till.
Jag är trött på att hela tiden kämpa på egen hand och visst de vill lägga in mig på sjukhuset, men att
tvingas ligga i en säng utan att få gå på minsta promenad.. vilket är värst!?
Orkar inte tänka längre.
 
JAG ORKAR INTE LÄNGRE!
 
(anorexi jag hatar dig HATAR DIG)
 
Kommer jag någonsin att se dagsljuset igen?
Jag sitter i ett rum fyllt av tankar som bara studsar tillbaka till mig igen utan några resultat. Studsar och
slår hårt emot mitt ansikte. Det ekar av tomhet, ingen glädje, inget liv, bara tomma ekon.. men det är just
det som gör ondast just nu. Att jag känner hur livsgnistan dämpats ned och jag vet inte hur jag ska
klara av att ta  mig upp.
 
Jag springer åt helt fel håll idag och jag har inga krafter till att hindra mig själv.
Inte idag.
 






NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR