Imorgon är en ny dag


Ingenting som lockar att se på tv. Ändå står den på lite i bakgrunden, som sällskap..
Åh, jag känner nästan lite pirr i magen av Puhs lek med fjärilen!
Imorgon är det en ny dag, men allra mest ett nytt år. Ett tydligt avslut på detta året och chansen till att
få någonting långt ifrån det gamla, Chansen att fylla dagarna med vad jag vill och andas ny luft.
Jag vill hoppa och skutta så mycket jag vill utan att behöva förklara varför.
Ta vara på tiden så gott jag kan!
Försöka, försöka känna frihet.. visst måste den finnas även för mig?
 
Detta året har börjat med att jag mådde fruktansvärt dåligt och allting var kämpigt. Allting!
Mamma satt hos mig väldigt mycket under hela året. Våren kom och sedan sommaren som jag hade
förhoppningar på, men det blev grå och regnade mest bort. Anorexin tvingade mig till att motionera
allt mer och en dag när jag svimmade, bröt jag handleden. Akuten med gips och opereration, fem
långa stift som skulle stärka skeletten som var så skört. Fortfarande jobbar jag med att bygga upp
kraft, rörelseförmåga. Värker.
Tröttheten är min ständiga följeslagare. Tillbringar mycket tid under min filt i soffan.
Jo, jag skaffar en liten hermelinkanin under våren!
Sedan fortsatt kamp.. med allting..
 
Nu sitter jag här, måste våga tro på att det kan bli bättre.
Önskar er alla ett Gott Nytt År!






NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR