Riktiga andetag



 
                     Var nära mig, jag är                      ..svag
jag vill få tröst, må bättre
bli omhållen hårt
av någon
 
                brista                               ..isär
 
någon gång ska jag
resa mig
är bara inte
 
där än
 
försöker hitta delar
små bitar
av mig själv
 
försöker förstå vilken
                  del som                                        ..saknas
 
vem jag är
 nu
varför jag är så
 nu
 
vi ska alla tvivla
det är så vi
blir Starka
 
någon dag ska jag
sluta tvivla
är bara inte
 
                                                    ..där än
 
nu vill jag bara bli
omhållen
hårt
 
känns någon slags
närhet
 
trygghet
 
och höra riktiga
                                                           ..andetag
 
inte bara mina
egna
 
                                                     ..tomma
 






NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR