Ge mig dina ögon så att jag kan se på mig

 
 
Jag håller mig vid sidan om er
bara för att
jag inte klarar av att se det ni gör
på rätt sätt
det blir lite tryggare såhär, trots att det blir helt fel
eller kan det inte vara så att det är ni
 
som ser
fel?
 
jag har stängt av alla känslor så länge nu
inte klarat av att ens
nudda
vid mig själv, men så för ett ögonblick ikväll
lade jag händerna trött
 
efter min rygg
för att stötta upp
svagheten lite
nog blev jag förvillad
 
då jag kände
mina
ben..
Är allt jag känner och ser
så fel?
Eller är det ni som försöker lura mig, men varför skulle ni göra det?
 
Jag håller mig här
vid sidan om er
det blir
lite
 
lite
tryggare då
vill jag tro..
 
Inte kunnat sova, tänker hela tiden
på min syster som inte finns hos mig längre.
 






NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR